ΧΡΗΣΤΟΥ Α. ΣΑΡΤΖΕΤΑΚΗ

 

 

 

 

 

ΜΕΡΟΣ Δ ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΣ

 

 

 

 

 

ιγ)   Χαιρετισμὸς  εἰς ἡμερδα

 

 ‘’ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΚΑΙ ΕΘΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ ΣΗΜΕΡΑ’’

 

Φλρινα, 17η Δεκεμβρου 2011

 

 

 

 

 

 

 

 

ΚΕΙΜΕΝΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ

www.sartzetakis.gr

 

 

 

© Χρστος Α. Σαρτζετκης, γας Σοφας 6, 152 36 Ν. Πεντλη

 

ΑΝΑΠΑΡΑΓΩΓΗ ΤΩΝ ΚΕΙΜΕΝΩΝ ΤΗΣ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΟΣ ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΑΙ

ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΩΣ ΚΑΙ ΜΝΟΝ ΔΙΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΗΝ – ΑΤΟΜΙΚΗΝ ΧΡΗΣΙΝ

ΚΑΘΕ ΑΛΛΗ ΜΝΟΝ ΜΕΤΑ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΗΝ ΓΡΑΠΤΗΝ ΑΔΕΙΑΝ ΤΟΥ ΣΥΓΓΡΑΦΕΩΣ

 

 

 

ΧΡΗΣΤΟΥ Α. ΣΑΡΤΖΕΤΑΚΗ

Πρῴην Προδρου τῆς Ἑλληνικῆς Δημοκρατας

 

^*^*^*^

 

ΧΑΙΡΕΤΙΣΤΗΡΙΟΝ ΜΗΝΥΜΑ

ΕΙΣ ΗΜΕΡΙΔΑ ΤΗΣ «ΟΜΑΔΑΣ 21 ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ - ΘΡΑΚΗΣ» -  ΛΕΣΧΗΣ ΕΙΔΙΚΩΝ ΔΥΝΑΜΕΩΝ Ν. ΦΛΩΡΙΝΗΣ

ΜΕ ΘΕΜΑ

«ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΚΑΙ ΕΘΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ ΣΗΜΕΡΑ»

[ Φλρινα,  17η  Δεκεμβρου 2011 ]

^*^*^*^

 

Να Πεντλη, 16η Δεκεμβρου 2011.

 

Ἀξιτιμον Κριον

Ἀντνιον Δασκπουλον,

Πρεδρον  «Ὁμδας  21» Μακεδονας Θρκης,

Τηλεομοιτυπον 2310. 341 084

Τσιμισκῆ 11,

546 24  Θ ε σ σ α λ ο ν κ η ν.

 

Ἀγαπητὲ Κριε Πρεδρε,

 

Μὲ ἰδιατερη χαρὰ ἔλαβα τὴν πρσκλησ σας εἰς τὴν διοργανουμνην ἀπὸ τὴν « Ὁμδα 21 Μακεδονας – Θρκης » σὲ συνεργασα μὲ τὴν « Λσχη Εἰδικῶν Δυνμεων Ν. Φλρινας »  ἡμερδα αὔριον Σββατον 17ην Δεκεμβρου 2011  στὴν Φλρινα μὲ θμα  «Οἰκονομα καὶ Ἐθνικὰ Θματα σμερα».  

 

 Ἡ χαρ μου καὶ ἡ συνακλουθη συγκνησς μου πολλαπλῶς δικαιολογοῦνται. Εἶναι ἀφ’ ἑνς, ἡ προλευσις τῆς προσκλσεως ἀπὸ ὅμιλο τῆς γενετερας μου Θεσσαλονκης, διακρινμενο γιὰ τὶς ἐθνωφελεῖς δραστηριτητς του, μεταξὺ τῶν ὁποων διαλμπει βεβαως ἡ λαμπρὴ περιοδικὴ ἀνὰ δμηνον ἔκδοσις τοῦ ‘’Ἑλληνικοῦ Παρατηρητηρου’’. 

 

Εἶναι ἀφ’ ἑτρου, ὁ ἐπιλεγεὶς τπος τῆς ἐκδηλσεως, ἡ ἀκριτικ μας Φλρινα. Ὄχι μνο γιὰ καθαρῶς συναισθηματικοὺς λγους, ἐξ αἰτας τοῦ γεγοντος ὅτι ἀπὸ τὴν περιοχ της, τὸ Σκλῆθρο, κατῄγετο ἡ μακαρτισσα μητρα μου. Πολὺ περισστερο διτι ἡ Φλρινα τὸ ἀξζει. Καὶ τὸ ἀξζει, διτι ἀπὸ τὴν φορὰ ἱστορικῶν γεγοντων περιστη κατὰ τὴν   ἐποχ  μας  στὴν  περιωπὴ  τῆς  Μητροπλεως  τοῦ βορειοδυτικοῦ Ἑλληνισμοῦ, ἐννοεῖται αὐτοῦ ποὺ στεγζεται στὴν θαλπωρὴ τῆς Ἑλληνικῆς μας πατρδος. Ἡ ἐπεξγησις αὐτὴ εἶναι ἀναγκαιοττη, ἀφοῦ καὶ πραν τῶν σημερινῶν βορεων ἑλληνικῶν συνρων, σὲ ἀρκετὸ βθος, διαβιοῦν πληθυσμοὶ συμπαγεῖς μὲ ἐπιστημονικῶς ἐξηκριβωμνες βιολογικῶς γενετικὲς ἑλληνικὲς καταβολς, ἀνεξαρττως τοῦ ἂν εἴτε διστζουν νὰ τὸ δηλσουν, θματα αὐτοὶ ἐπὶ μακρὰν σειρὰν δεκαετιῶν βας καθημερινῆς, κατατρομοκρατσεως καὶ ψυχολογικοῦ ἀπὸ τὸν κατχοντα καταναγκασμοῦ,  εἴτε διτι, χωρὶς νὰ φταῖνε, τὴν ἀλθεια αὐτὴ κατ’ ἰδαν ἄτομα τὴν ἀγνοοῦν.  Ἔτσι καὶ προβλλει σμερα ἡ Φλριν μας ὡς ἀδιατμητος ἀκρογωνιαῖος ἀκρτας τῆς κρατικῆς ἐθνικῆς μας ὑποστσεως. Μὲ ἀξιοσημεωτη πνευματικὴ καὶ κυρως πρωτο-ποριακὴ εἰκαστικὴ  παρδοσι καὶ παρουσα καὶ τὴν λειτουργα σημαντι-κῶν πνευματικῶν ἑστιῶν, ὅπως ὁ λαμπρὸς Φιλεκπαιδευτικὸς Σλλογος ‘’Ἀριστοτλης’’,  γννημα τῶν πικρῶν ἡμερῶν τῆς κατὰ τὸν δετερο παγκσμιο πλεμο ἐχθρικῆς τῆς χρας κατοχῆς, ποὺ πρβαλε ὡς διαμαρτυρα τῆς ἀγνῆς ἑλληνικῆς ἀκριτικῆς ψυχῆς καὶ μαζὶ ὡς διατρνωσι τῆς βαθυττης πστες της στὰ πεπρωμνα τῆς ἑλληνικῆς μας Πατρδος.  Καὶ βεβαως πλι - ἀκρτας μὲ πολλαπλὲς ἀδιατμητες ἐθνικὲς ὑπηρεσες καὶ διακρσεις, μὲ τελευτααν ἀπὸ τὶς ἐμφανεῖς τὴν περινυμη Μχη τῆς Φλωρνης τῆς 12ης Φεβρουαρου 1949, ἡ ὁποα, μὲ τοὺς ἀγῶνες  καὶ τὶς θυσες τῶν κατοκων της καὶ στρατευμνων  παιδιῶν τῆς Ἑλλδος, ἄνοιξε τὸν δρμο στὴν ὁριστικὴ συντριβὴ ξενοκνητης σὲ βρος τῆς θνικῆς μας ὑποστσεως καὶ τοῦ δημοκρατικοῦ μας πολιτεματος σλαβοκομμουνιστικῆς ἐπιβουλῆς. Δικαιωματικῶς λοιπὸν ἡ Φλριν μας ἀξινει τὸν πανεθνικὸ σεβασμὸ καὶ τὴν πανελλνια μριμνα καὶ στοργ. Εὐλγως λοιπὸν χαρομαι καὶ ἀποτιμῶ προσωπικῶς τὴν διενργεια τῆς προκειμνης ἡμερδος τοῦ ὁμλου σας στὴν Φλρινα ὡς ὁρατὴ ἔνδειξι ὀφειλομνης τιμῆς καὶ ἀγπης πρὸς  τὴν πλιν αὐτὴν καὶ τὴν περιοχν της.

 

 Εἶναι ἀκμη, ἐκ τρτου, καὶ τὸ ἐπιλεγὲν θμα τῆς ἐκδηλσεως ‘’Οἰκονομα καὶ Ἐθνικὰ Θματα σμερα’’.  Εὐστοχτερη ἐπιλογὴ θματος κατὰ τὶς ἡμρες μας δὲν ἠμπορεῖ νὰ νοηθῇ.

 

Πργματι, τὸ οἰκονομικὸ πρβλημα ἀπὸ ἀρκετοὺς μῆνες πρωτευντως συνχει τὴν μριμνα καὶ τὶς σκψεις ὅλου τοῦ ἑλληνικοῦ λαοῦ, ὁ ὁποῖος καὶ  ἐκλθη σὲ δυσθερητες θυσες, ἰδως ὁ ἄνθρωπος τῆς καθημερινῆς βιοπλης καὶ χαμηλῶν εἰσοδημτων, μὲ τὸ φντασμα μλιστα τῆς ἀνεργας νἀ ἔχῃ ἐξουθενσει ἢ  νὰ ἀπειλῇ εὐθως πμ-πολλους.  Κρατικὰ ἐλλεμματα, ἔστω κατὰ μγιστο μρος ἀσυγχρητα, καὶ δανεισμοὶ ἀπὸ ξνους, ἔστω ἀνεπιτρπτως ἀλγιστοι, εἶναι μνον ἡ ἐπιφνεια τοῦ προβλματος.  Ἡ ὁποα καὶ ἠθελθη ἀπὸ ἐπιβολους, ξνους καὶ ἐγχωρους ὑπηρτες τους, νὰ ἐμφανισθῇ ὡς ἑλληνικὴ μοναδικτης, ἀπρροια δῆθεν συλλογικῆς μας ἀνηθικτητος,  διαφθορᾶς καὶ  τεμπελιᾶς ! Κατοι οἱ κακες αὐτὲς ὄχι στοὺς Ἕλληνες, μὲ τὴν στατιστικῶς διαπιστωμνη μεζονα ἐργατικτητα μεταξὺ τῶν εὐρω-πακῶν λαῶν,  ἀλλὰ στὸν μεγαλτερο βαθμὸ  στοὺς ξνους συναντῶνται παγως καὶ πντοτε, ὅπως δεχνει καὶ ἡ Ἱστορα τους, μὲ τὶς ληστεῖες καὶ ἐκμεταλλεσεις, τὶς ἐπιδρομὲς καὶ κατακτσεις ἄλλων λαῶν πρὸς ἀνηλεῆ τοῦ πλοτου των ἀπομζησι. Καὶ ἀνεπτχθη σχετικῶς πελωρα ἐκστρατεα μὲ λγους, ἐπισμων καὶ μ, καὶ κατακλυσμὸ χυδαων καὶ ὑβριστικῶν δημοσιευμτων τοῦ ξνου τπου, ἐγκρου καὶ περιθωριακοῦ, ἀποβλπουσα στὸ νὰ δυσφημισθῇ ἡ Πατρδα μας καὶ νὰ παρασταθῇ ὡς γενεσιουργὸς οἰκονομικῆς κρσεως στὴν Ερωζνη, κατοι ἡ συμμετοχὴ τῆς οἰκονομας μας σ’αὐτὴν περιορζεται μλις στὸ 2 %.  Καὶ ἐπειδ, κατὰ τὴν λακὴ σοφα,  στὴν ἀναμπουμπολα ὁ λκος χαρεται, ὠργασαν ἐν τῷ μεταξὺ οἱ καλομενες ‘’ἀγορς’’, δηλαδὴ τ, στὰ χρια ἐλαχστων,  διεθνὲς κεφλαιο τῶν πολυεθνικῶν ἑταιρειῶν, ποὺ οὔτε πατρδα οὔτε συνεδησι ἀνθρωπιᾶς ἔχουν, σὲ κερδοσκοπικὰ ἐγχειρματα πρωτγονης καὶ πρωτγνωρης κακοποιοῦ ἐμβελεας.  Ἔστι, ὅμως, δκης ὀφθαλμς, ὅς τὰ πνθ’ ὁρᾷ, κατὰ τὸ παλαιὸν ἐκεῖνο.  Καὶ δὲν ἄργησε νὰ ἀναφανῇ ξεκθαρη ἡ ἀλθεια.  Ἤδη ἀνομολογεῖται, ὅτι ὅλες οἱ εὐρωπακὲς χῶρες, ἄλλη πολ, ἄλλη ὀλγο, μαστζονται  ἀπὸ πρωτοφανῆ οἰκονομικὴ κρσι, λγῳ χρηματοπιστωτικῶν ἀδυναμιῶν, συγκροτσεως καὶ λειτουργας τοῦ ὅλου συστματος. Κρσι, ἡ ὁποα καὶ κυβερνσεις ἀνατρπει ἢ διασαλεει σὲ κατ’ἰδαν χῶρες, μὲ ἀπειλομενο καὶ αὐτὸ τὸ μἐλλον τῆς Εὐρωζνης, ἀκμη δὲ καὶ αὐτῆς τῆς Εὐρωπακῆς στὸ σνολ της Ἑνσεως. Ἄλλοι λοιπὸν εἶναι, παρὰ καὶ τὰ ἰδικ μας λθη,  οἱ ὑπατιοι τοῦ ἐνσκψαντος κακοῦ καὶ ὄχι ἡ Πατρδα μας. Ἁπλῶς ἡ Ἑλλδα μας μὲ τὰ πρῶτα ἐμφανῆ τῆς κρσεως σημεῖα ἐστοχοποιθη, ἀδνατη αὐτ,  ὡς ὑπαιτα ἀνομημ-των ἄλλων, μεγλων καὶ ἰσχυρῶν.

 

Ἄνω, λοιπν, σχῶμεν τὰς καρδας. Ὄχι, δὲν φταῖμε !  Καὶ θὰ ἐπιβισουμε. Στὴν ἀδικοπη ροὴ χιλιετηρδων τοῦ Ἑλληνισμοῦ ἀντιμετωπσαμε συμφορὲς καὶ δυσχρειες κατὰ πολὺ μεγαλτερες καὶ τὶς ὑπερβημεν. Ἔτσι καὶ τρα.  Νικητὲς θὰ ἐξλθουμε καὶ ἀπὸ τὴν παροῦσα δοκιμασα. Ἀρκεῖ ββαια νὰ ἐργασθοῦμε, - καὶ θὰ τὸ κνουμε, - μὲ σνεσι καὶ περσκεψι.  Περσκεψι, ποὺ προποθτει, ἀλλὰ καὶ ἐνχει ἀδικοπη ἐγργορσι γιὰ τὴν παραφυλακὴ τῶν ἐθνικῶν μας συμφερντων.  Διτι οἱ καιροὶ δὲν εἶναι χαρωπο, στὴν δὲ διεθνῆ ζωὴ κυριαρχεῖ μᾶλλον περισστερο ἡ διβουλα, διπροσωπα καὶ ἐθελοκακα μὲ ἐπιστγασμα τὴν στυγνὴ ἰδιωφλεια καὶ τὸ ἀδστακτο συμφρον, παρὰ ἡ εὐθτης, ἡ δικαιοσνη καὶ ἡ ἀλθεια. Καὶ ἔχουμε καὶ πρσφατα παραδεγματα καταπατσεως εἰς βρος μας ἢ καὶ ἀδιντροπης ἐπιβουλῆς στοιχειωδῶν δικαιωμτων τῆς ἐθνικῆς μας κοιντητος, ὅπως συμβανῃ π.χ. μὲ τὴν τουρκικὴ εἰσβολὴ καὶ ἐπὶ δεκαετες τρα συνεχιζομνη ἐξωφθλμως παρνομη κατοχὴ τοῦ 40 % περπου τῆς μαρτυρικῆς μας Κπρου, παρὰ τὴν ὑποκριτικὴ μνον, χωρὶς συνπειες, καταδκη τῶν ἁρμοδων ὀργνων τῆς διεθνοῦς κοιντητος (Ο.Η.Ε. καὶ Συμβουλου Ἀσφαλεας)·  ἢ μὲ τὴν ἐξοργιστικὴ ἀπστευτη κωμῳδα ὑποβοηθσεως ἀπὸ διεθνεῖς παργοντες τῆς θρασυττης ἐπιβουλῆς εἰς βρος τῆς ἐδαφικῆς καὶ ἐθνικῆς μας ἀκεραιτητος ἀπὸ βορεους γετονς μας, κοινοὺς ἀπατεῶνες μὲ τὴν καταγλαστη οἰκειοποησι τοῦ μνον καὶ ἀποκλειστικῶς ἑλληνικοῦ ὀνματος τῆς Μακεδονας, τῆς ἑλληνικῆς ἱστορας της καὶ τοῦ ἑλληνικοῦ πολιτισμοῦ της.  Ἡ δὲ ἔντονη προσοχὴ καὶ σταθερὴ ἐπαγρπνισις γιὰ τὰ ἐθνικ μας θματα ἐπιβλλεται ἰδιαιτρως τρα, ποὺ ἀντιμετωπζουμε τὶς παραπνω δυσχρειες, ἀφοῦ συνθως στιγμὲς ἀδυναμας ἐκμεταλ-λεονται οἱ ἐπβουλοι γιὰ νὰ ἐπιπσουν στὸν στχο τους.

 

Ὀρθτατα λοιπὸν ἡ προκειμνη Ἡμερδα σας δὲν ἐξαντλεῖται στὸ ἐπκαιρο πρβλημα τῆς οἰκονομας, ἀλλὰ ἐκτενεται συμπλεκτικῶς καὶ στὰ ἐθνικ μας θματα.  Μὲ τὸν τρπον αὐτὸν κωφεσατε καὶ στὶς ὕποπτες φωνὲς ὅσων διατενονται, ὅτι τὰ ἐθνικὰ θματα δὲν θὰ πρπει νὰ συζητοῦνται, καὶ μλιστα νὰ γνωνται ἀντικεμενον δημοσων ἢ πολιτικῶν ἀντιπαραθσεων στὸ ἐσωτερικὸ τῆς χρας, διτι κτι ττοιο μὲ τὶς ἀντιθσεις, ποὺ ἐνδεχομνως θὰ προκψουν, δῆθεν μνον βλβη ἠμπορεῖ νὰ προκαλσῃ σ’αὐτ.  Τὶ κρβεται κτω ἀπὸ τὶς ‘’νουθεσες’’   αὐτς ;  Βεβαως μνον ἡ ἐπιδωξις νὰ ἀποξενωθῇ ἡ ἐθνικ μας κοιντης ἀπὸ κθε ἐνημρωσιν ἐπὶ τῶν ἐθνικῶν μας θεμτων, ὥστε νὰ ἀδυνατῇ νὰ σκεφθῇ καὶ νὰ ἐκφρῃ ὁποιαδποτε κρσι ἐπ’ αὐτῶν. Ὡς νὰ ἐπρκειτο περὶ πεδου ἐκτὸς τῆς λακῆς, τῆς ἐθνικῆς μας κυριαρχας !  Μὲ ἀποτ-λεσμα, τὰ ἐθνικ μας θματα ἀπὸ ἄλλους, ξνους πρὸς τὴν ἐθνικὴ λακὴ σκψι, νὰ ἀποφασζωνται, δηλαδ, μὲ πιὸ συγκεκριμνα λγια, αὐτὴ τὴν ἐθνικὴ μας ἐπιβωσι καὶ ἐδαφικὴ ὑπστασι ξνοι νὰ καθορζουν.  Αὐτὸ ἐπιθυμοῦν καὶ ἐπιδικουν οἱ ἐπβουλοι μὲ τοὺς σκοτεινοὺς σχεδιασμος των.

 

Αὐτὰ γενικῶς.  Ἐπειδὴ ὅμως ἡ Ἡμερδα σας γνεται στὴν Φλριν μας, ἄμεσο στχο, ὅπως ὅλη ἡ Μακεδονα μας, ἄλλοτε βουλγαρικῆς, στὴ συνχεια σλαβοκομμουνιστικῆς, καὶ τρα σλαβικῆς ἐπιβουλῆς, στὴν ὁποα μλιστα ἀπὸ κδικητικὴ μανα ἀδιντροπα πρωτοστατοῦν ἐθνοπροδτες φυγδες, κομμουνιστοσυμμορτες τῆς περιδου 1946-1949, καὶ ἀπγονο τους,  περιορζομαι νὰ τονσω πρὸς τοὺς ἐπιβολους γετονες μιὰ ἀλθεια, ποὺ καὶ στὸ παρελθὸν ἐξφερα : « Ὅσοι  θλουν νὰ ὀνομζωνται ‘’Μακεδνες’’  καὶ ἡ χρα των ‘’Μακεδονα’’,  ἀνκουν δικαιωματικῶς εἰς τὴν Ἑλλδα. Καὶ θὰ πρπει νὰ ζητσουν τὴν ἔνταξ τους σ’ αὐτν. Ἀφοῦ ἡ Μακεδονα ἱστορικῶς, ἐθνολογικῶς, γλωσσολογικῶς, ὅπως καὶ μὲ τὰ ἀρχαιθεν σῳζμενα μνημεῖα της καὶ λθους φθεγγομνους τὸ διαλαλῇ, εἶναι μνον Ἑλληνικ.  Καὶ δὲν θὰ πρπει νὰ ἀποκλεσουν, ὅταν ἔλθουν οἱ κατλληλοι καιρο, ἡ ἴδια ἡ Ἑλλς, καθοδηγουμνη ἀπὸ ἐμπνευσμνους, συνετοὺς ὁραματιστὲς Ἡγτες, νὰ ἐπιδιξῃ αὐτὴ τὴν περιλευσι στὶς ἀγκλες της ὅλων τῶν ἀληθινῶν Μακεδνων καὶ τῶν τπων, ὅπου τρα διαβιοῦν ».

 

Νοερῶς σκβω καὶ φιλῶ τὸ χῶμα τῆς μαρτυρικῆς μητρογονικῆς μου γῆς. Καὶ εὔχομαι στὴν διεξαγομνη σ’αὐτὸ Ἡμερδα σας τὴν ἀναμενομνη λαμπρὴ ἐπιτυχα της.

 

Μὲ φιλικοὺς χαιρετισμος,

 

Χρῆστος Α. Σαρτζετκης

 

(Ἁγας Σοφας 6,  152 36  Να Πεντλη Ἀττικῆς -  www.sartzetakis.gr)